Thursday, January 5, 2012

:: blacklist nama sbb PTPTN?? ::


sayang, ingat x thn lepas awak perli saya sbb nama saya blacklist dgn PTPTN sbb engkar buat bayaran balik..hehehe... nama awak plak bersih & bleh g luar negara..pastu awak cdg kita g umrah sblm pose thn lps... awak ckp kita g settle la...tu sbb dgn adanya awak, hidup saya sgt2 lancar..saya confident dgn awak...teramat confident awak dpt selesaikan smua masalah ... & u always at my side...tp,bila awak dah xde...sapa kena settlekn??saya kena la berdikari kan??disebabkan saya dh berhajat menunaikan umrah dgn ma,abah kedah, mak sarah & ayah mat..saya direct ke PTPTN kt KL Central utk buat bayaran balik..xsampai 7hari lepas tu, nama saya dah clear..dan kini saya dh boleh ke luar negara..alangkah bagusnya kalo ada ada bersama saya saat2 bahagia cmni kn?? awak xcaya nama saya dh clear??? ni haa....


Nama Tuan/Puan TIDAK termasuk di dalam senarai hitam peminjam ingkar PTPTN yang tidak dibenarkan untuk ke luar negara.
Sebarang pertanyaan atau kemusykilan sila hubungi Hotline PTPTN di nombor 03-2080 4455.



kepada kwn2 yg belum membuat bayaran balik ptptn, buatlah segera sebelum nama anda turut disenaraihitamkan... click Semakan Peminjam Yg Disenaraihitamkan oleh PTPTN untuk check nama anda...


p/s : alhamdulillah... doakan hajat saya kesampaian utk menunaikan umrah & smoga saya mendapat ketenangan di sana nanti...aminn..sayang, nama T pun dah clear .. kami leh g bercuti2 kalo ada rezeki..xde rezeki pergi bersama awak,tp masih berpeluang dgn adik2 awak kn?sayang, 2011 tahun yg byk kenangan PAHIT, tp,2012 insyaallah akan merubah smua itu..cuma yg xberubah, kasih,sayang & cinta saya terhadap awak... arini, saya dpt good news dari Ma, nak tau apa?nnt bg tuan punya diri umumkan dulu br saya cite ye....

No comments:

Post a Comment