Wednesday, January 18, 2012

:: nak GELAK sket .. ::

i'm happy today....manusia..manusia..mcm2 gelagat la...kdg rasa nk marah,kadang rasa nk SUKA.. ingat lagi dulu2 kalo aku rasa nk marahkan seseorang, 'dia' ckp anggap je org tu x berapa betol..mmg betol,kalo kita anggap mcm tu,jiwa kita xde la rasa meronta2 nk marah sgt.. bila 'dia' plak marah, aku plak remind dia... teringat dulu2, time bekerja di Ambank, time tu jugak buka kedai buku kat The Mall (Sunway Putra Mall), time tu jugak ada kencing manis..errm...penat mmg penat.. tapi, demi utk family (walaupun aku & dia sj) aku x kisah. kalo betol2 nak berjaya, kena la berkorban dari segi wang $ & juga masa..walaupun collection kt kedai buku tu xseberapa, tp 'dia' cari jgk pekerja sbb dia kesiankan bini dia ni,walaupun bini bknnya ada anak kecik utk dijaga.cari pekerja ye bkn cari org untuk menolong. keberanian & keyakinan 'dia' membuat keputusan & tindakan, mmg aku respect..yg penting, kejayaan seorang SUAMI adalah sbb dibelakangnya ada sokongan seorang ISTERI.. bukan cacian atau cuma pandai mendesak & control SUAMI..aku bukan nk memuji atau menunjuk2 kebaikan kami, tp sekadar berkongsi utk yg masih berSUAMI dan masih hidup di dunia ni, anda masih berpeluang mengubahnya.. 
4 me, SHARPAN CHE SOH IS  THE BEST HUSBAND IN THE WORLD...
oppsss..bkn ni..









|
|
|
|
|
|
|
|
|


tapi ni yg bawah ni... THE BEST IN D WORLD..miss u..alfatihah






p/s : mendoakan kwn2 ku sekalian smoga berjaya di dunia & akhirat.. TERIMA KASIH atas segala kata2 cacian & hinaan yg pernah aku terima..

No comments:

Post a Comment