Monday, January 2, 2012

:: Bermimpikah aku?? ::

aku rasa cam aku mimpi, aku kenal seorg lelaki yg pada mulanya aku krg yakin ttg keikhlasan dia utk memperisterikan aku... siapala aku berbanding dgn dia.. bg aku, dr 1st day aku tgk dia, dia seorg yg agak cerewet mencari pasangan..mesti nak yg cutting ala2 model.... tp, apa krgnya aku?? yupp...aku ada kekurangan dr segi ketinggian... :( tp,nk wat camne..tu smua kurniaan drNya... aku mimpi perjalanan hubungan kami sgt2 lancar.. penerimaan kedua2 belah kluarga sgt2 +ve.. aku bermimpi aku berkwin dgn dia.. perkahwinan kami aman damai .. gaduh2 manja tu adat la kn??cuma dlm mimpi aku tu, perkahwinan kami tidak dikurniakan zuriat... tp, dia sgt +ve.. mayb dia xnak aku stress sbb dl mimpi aku tu aku  dpt penyakit kencing manis di awal perkahwinan.. (mayb perkahwinan aku sgt manis, xsampai sethn kawin dh dpt kencing manis.. ) perjalanan idup kami agak ok, apa kami nak smua kami dpt kecuali zuriat..bg kami berdua, mayb kami  diuji olehNya dgn cara begitu..dr segi kewangan Alhamdulillah..apa aku nak, dia mmg akan belikan..cua kdg aku la,fkr benda xpenting xpayah la..tp, apa dia nak aku pun akan cuba dptkan utk dia..walaupun sebenarnya sumber kewangan majoriti dari dia..aku just sampingan..ala,brapa sgt gaji aku sbg clerk kt ambank tu..sedang kami melayari kebahagian dlm perkahwinan kami, kami diduga dgn ujian yg sgt berat..ecely bkn 'kami' tapi 'aku'... yaa...dlm mimpi aku itu, aku diuji dgn kehilangan 'dia' dgn sekelip mata dlm kejadian kemalangan jln raya...tp, dlm mimpi tu, aku terselamat.. kenapa jln mimpi aku mcm tu ek?? adakah aku masih bermimpi skrg ni?? adakah sebab aku sgt suka membaca novel Sharifah Abu Salem ,Tak Seindah Mimpi,  aku harap ending cite aku seperti novel beliau juga.. Tiada Lagi Mimpi....dan mayb jugak impian2 aku bersamanya seprti novel beliau Tak Semanis Impian...
Agak2nya bilakah mimpi aku akan berakhir??????

No comments:

Post a Comment