Monday, January 2, 2012

:: ni btol2 mimpi ::

sayang, tadi saya btol2 mimpikan awak..tp,mcm xjelas je awak dlm mimpi tu..cm sekilas pandang je..awak xnak saya sedih2 ek??xpe awak, kalo awak muncul dlm mimpi saya, saya janji,saya xsedih2..saya mesti happy & bersemangat.. confirm syg... ..
"tersedar dari tido scara tiba2 bila phone berbunyi..arghhh..aku mimpi..mimpi 'dia' balik.. mimpi 'dia' belum meninggal...mimpi cmni la aku nk jdkn realiti...aku sgt gembira, then aku g msjd india bgtau rizal(bdk jual) esok, akak sruh 'abg' bw stok brg..aku bgtau 'abg' blum meninggal...dlm mimpi tu aku amat gembira & lega,lps ni aku xperlu fkr cmne nk tmbh stok sluar&jc,sbb 'dia' akan take over smula...br je nk cl kg,nk tnya&dptkn kepastian,jenazah sapa sbnrnya yg dikebumikn?tiba2 phone aku berbunyi..msg dr MAXIS remind utk renew caller RT..aargghh..xpuas jumpa 'dia' dlm mimpi td....syg,damaikah awak di sana?al-fatihah.. " 
p/s : yg, dtg lagi ek nnt dlm mimpi saya..saya tunggu...

2 comments: