Friday, January 20, 2012

:: Sharpan ke-2? ::

errm...mcm biasa,mata aku ni work shift siang,jd waktu mlm & time2 cenggini, dia amat xtive...cmne nk buat ek?perlukah aku telan pil tido?errmm...xpe la,xkisahla sbb aku bknnya kena bgn awal nk g keja pun..cuma bgn solat subuh,then sambung smula Zzzzz..hehehe..xsenonoh.. Kalo kat kampung, mesti mak aku dh bising...aku ingat lagi zaman sblm kawin, mak aku akan bebel kalo aku bgn lewat..tp,sebaliknya bila aku dh kwin, dia tak bebel..errm..mayb sbb dia dh tau tanggungjawap smua tu dh dipikul oleh SUAMIku..atau..mak aku tahu kami balik ke kampung nak rest sbb kt KL letih mencari rezeki..
Alkisahnya, sbb mata xnak tido, jd mcm2 la yg otak ni ligat memikirkan hal2 yg kdgnya di luar kotak fikiran aku..tiba2 aku terfikir, andaikata, wujudnya SHARFAN kedua..camne ek?rupa yg mmg nsem pun sama, cara bercakap pun sama, perangai pun sama, kiranya fizikal & mental mmg sejibik la sama dgn 'dia'..dalam erti kata lain,KLON..tp,bukan pelanduk serupa... Ha? Camne ek? Apa perlu aku buat?huaaa..kuat berangan terr...aku tahu benda ni MUSTAHIL tp,sapa tau kuasaNYA kn?kunfayakun...

No comments:

Post a Comment