Wednesday, January 4, 2012

:: 1 utk awak, 1 utk saya ::

iphone utk saya, Blackberry utk awak... yg ni, Blackberry masih wujud, tp kt kedai,.Iphone dh kena curi..
Ipad2 kita...
of cos la pic awak ....

Gucci utk saya, Alain Delon utk awak...yg ni, Gucci still ada dgn saya, AD dh pergi bersama awak.. :(



sayang, mula2 dulu kita bercita2 nk bli laptop Apple kn?? pastu xjd..bli Iphone 3Gs jeerrrr... tp,still impian nk bli laptop Apple tu ada..tp, saya terlupa la sayang, nape kita xbeli Ipad ek??mayb sbb kita xtau sgt function Ipad kot masa tu kn?? lps awak xde, saya ulang alik Klate - KL - Kedah - KL - Klate... skrg ni xberbaloi nk beli handbag, sbb saya lebih selesa bw beg galas blakang...memandangkan netbook Lenovo kita tu terpaksa saya usung ke sana ke mari, agak berat lgpun bahu sy xdpt nk memikul brg2 berat..sengal2...so, saya bli Ipad 2 Wifi + 3G 64GB.. (time tu teringat awak pesan, kalo nk bli brg, jgn bli jgn paling murah..amik yg tengah2.. ) saya bygkan kalo awak ada mesti awak suka... Stok brg pun saya leh keyin dlm Ipad tau...ada Excell jgk...


p/s : xtau nape pic tu berubah..dh adjust tp, sekejap ilang..nnt la saya update smula..

No comments:

Post a Comment