Thursday, June 16, 2011

:: ziarah ::

sayanG, setelah hampir seminGGu saya xdapat menziarah awak, paGi ni ,alhamdulillah dgn izinNya saya dpt menziarahi awak....arini saya pegi dGn ma...Ide yG anta.. rindu rasanya ....terima kasih Ma sbb sentiasa menemani menziarahi kubur abe pe...terima kasih ide sentiasa free untuk ke mana2...terima kasih kepada keluarGa mertua yG sentiasa memberi moral support & tolonG menGuruskan hal2 yG berkaitan selepas ketiadaan abe pe... terima kasih juGa kepada family di Kedah sbb terus menyokonG dlm seGala hal...tp, minta maaf seandainya mak & abah terasa hati sbb saya lebih byk abihkan masa di Klate.. sbb?? bila berada di Klate , saya rasa 'arwah' masih ada cuma dia keluar jumpa kwn2 & saya amat2 rindukan dia bila xdpt ziarah kubur ...maafkan saya mak & abah...saya cuba nk menyesuaikan diri dGn kehidupan baru ni... mlm td sejuk sGt kt Klate sbb ptG smlm ujan lebat... tatkala merasai kesejukan di heninG paGi,perasaan ini mula merindui awak.. tiada laGi pelukan dari awak....saya amat merindui saat2 manis dGn awak.... kalo ikutkan hati ini, inGin skali saya melihat keadaan awak skrG ni..mcm2 bayanGan bermain di fikiran saya... saya tahu,saya perlu menerima qada & qadar dari Allah... tp,fitrah manusia , xdpt nak lari dari salinG memerlukan antara satu sama lain, sblm tido,lazimnya benda2 berkaitan dGn awak bermain di fikiran...semakin di fikirkan,semakin sakit kepala ni.... mula terinGat tatkala saya terlantar di hospital,awak la yg sentiasa di sampinG saya... dikala saya sedih,gembira,sakit,sihat, awakla peneman saya...tp,sekaranG??? byk bnda saya nak bercerita dGn awak....sayanG, mlm ni mlm jumaat... saya tahu, awak akan balik menziarahi kami semua,cuma kami tidak dpt melihat awak... sayanG,kita xpunya zuriat penyambung legasi Sharfan Che Soh,tp, sayanG  saya terhadap awak x pernah pudar..maafkan saya, sayanG sbb xdpt melahirkan zuriat kita... masih ternGianG kata2 awak " walau macamana pun saya nak jugak anak dGn awak w/pun soranG..." tp,nampaknya Allah lebih berKuasa menentukan,kerana Dia lebih tahu yG terbaik untuk kita....sayanG,saya rindukan awak......

No comments:

Post a Comment