Thursday, June 23, 2011

:: semalam ::

sayanG, ptG selasa yanG lepas, selepas ziarah kubur awak, saya, ma, ma adik, pikah & ide peGi mkm meGi ketam kt kedai abe pokyie.. terinGat saat awak bawa saya ke sana mkn sekali dGn donan & aiman..
yanG, semalam saya call shahrin saja nk tanya khabar, lepas call dia (ma pun sempat berckp dGn shahrin gk..) lepak2 kt tanGGa, borak2 dGn ma, sambil bercerita ttG mcmana kita berdua kenal,1st date & lain2... terGambar di wajah ma keGembiraan tatkala bercerita ttG awak.. itu yG saya nmpk..tp,yG saya x nampak dlm hati ma,xtahu apa yG ma sdG fikirkan saat itu.... sayanG, bukan setakat saya,tp anak2 buah awak sGt2 rindukan awak..baru2 ni kak ada msG bGtau kak ina tersedar dr tido,kemudian dia bGtau kak,dia terinGatkan ayah lonG,kak ina nk sGt bc yaasin utk awak,tp dia bGtau kak, dia xpandai nk baca...so,kak suruh kak ina bc al-fatihah kt awak..insyaAllah, kalo dia dtG umah ma, saya akan ajak dia sekali ziarah kubur awak & dlm ms yG sama dia boleh ikut saya baca yaasin sket2....syG. selepas pemerGian awak,piah bGtau dia nak baik dGn awak...xser balah dGn awak laGi...sunGGuh cerdik anak2 buah awak...semoGa bila diaorG besar nanti diaorG masih inGat mereka masih mempunyai AYAH LONG..awak sGt bertuah,sayanG......saya pun sGt bertuah dpt konGsi hidup yG penuh dGn kenanGan dGn awak...
hanya tinGGal kenanGan... 

No comments:

Post a Comment