Sunday, June 26, 2011

:: hilanG ::

ni aku nak bebel sket, sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih kepada insan-insan yG menolonG aku & arwah suami aku semasa kami terlibat kemalanGan di jalan Gua musanG-kuala lipis pada 13/4/2011 yG lalu.. dlm kejadian sebegini masih ada rakyat kita yG amik kesempatan dlm kesusahan orG lain..semasa kejadian tersebut, aku kehilanGan iphone 3gs,nokia biasa,rantai leher, duit lebih krG rm250.00 & dompet duit arwah..yG aku kesalkan, pihak polis & hospital tak dapat hubungi waris kami gara-gara maklumat utk dihubunGi gaGal dikesan.. waris cuma dpt dihubunGi bila aku sedar dari penGsan lebih krG dlm pukul 7.00 am.. waktu tu aku terpaksa berdepan dGn mcm2 situasi.selepas aku sedar,mula2 sekali doc khabarkan pd aku ttG kematian arwah.. byGkan dlm keadaan mcmtu aku terpaksa menGinGati nombor2 waris utk dihubungi...ni la gara2 orG curi handphone..dari maklumat yG aku perolehi,adik ipar aku tahu siapa yG curi...orG tu siap bGtau laGi dlm beg baju aku ada laptop...maksudnya diaorG buka dulu sebelum polis bertuGas sampai..ye la,kalo diaorG amik laptop nmpk sGt sbb xleh nk sembunyikan..brG2 kecik leh masukkan dlm poket...tp,yG aku kesalkan,orG tu pun bekerja dGn kerajaan juGak cuma kebetulan dia nmpk kejadian dan bukan anggota bertuGas...manusia..manusia....
3gs yg arwah beli utk aku sblm bln pose thn 2010.. pic dlm tu hanya tinGGal kenanGan... 

hp ni masa ilanG xde sim card,tp nombor2 dlm tu yG pentinG :(


contoh sahaja <..>


edit sket sbb pic lama -nmpk aurat-

1 comment:

  1. teruk betul mana yg amek kesempatan tu..aku bukan ape..geram jugak..org dh keadaan mcm ni..benda tu jugak yg ko terkam..xpe...kita doa byk2 bg die rasa nanti

    ReplyDelete