Monday, June 13, 2011

:: kronologi ::

sedar tak sedar dah 2 bulan arwah meninggalkan aku... terima kasih yaAllah keranaMU lah aku tabah menghadapi kehidupan ini tanpa suamiku...aku sendiri xpasti mcmana aku begitu tabah hadapi smua ini sedangkan semasa hayat arwah, xlena aku dibuatnya sekiranya tido aku tanpa si dia di sisi...

oktober 2006 : pertemuan pertama aku dgn si dia adalah di uptown danau kota pada bulan pose 2006... pertemuan asalnya tanpa dirancang.. bermulanya pertemuan adalah disebabkan sahabatku fieza..aku bersyukur kepadaMu YaAllah & TERIMA KASIH fieza sbb menemukan aku dgn seorang insan yg begitu istimewa....

25 december 2006 : ALLAH permudahkan hubungan kami... kami selamat bertunang...



31 ogos 2007 : dengan sekali lafaz aku sah bergelar isteri kepada Sharfan bin Che Soh 



1 september 2007 : kenduri diadakan bg meraikan hari bahagia kami




februari 2008 : aku disahkan diabetes

april 2008 : aku pregnant buat kali pertama tp, keguguran

june 2008 : aku pregnant buat kali ke2..tp, keguguran juga selepas 3bln ....

31 ogos 2008 : ulangtahun perkahwinan kami pertama

31 ogos 2009 : ulangtahun perkahwinan kami ke 2

31 ogos 2010 : ulangtahun perkahwinan kami ke 3

13 april 2011 : detik hitam dalam hidup aku.. aku dan si dia terlibat dgn kemalangan di jalan gua musang-kuala lipis..si dia pergi meninggalkan aku buat selama-lamanya..al-fatihah semoga arwah di tempatkan dikalangan org2 beriman... yaAllah aku berdoa semoga aku & arwah akan bertemu di akhirat nanti dan kami masih lagi sbg suami isteri...



31 ogos 2011 : ulangtahun perkahwinan ke4 yg xsempat kami raikan bersama..


2 comments:

  1. yus...menitis air mata aku baca kronologi ni. Aku sekadar perantara menemukan korang. Semua telah ditetapkan. Byk2 bersabar ye... Td ckp tfon xlama..rindu mung...........

    ReplyDelete
  2. Takziah. Semoga Yus tabah menghadapi dugaan hidup.

    ReplyDelete