Sunday, June 26, 2011

:: anak buah baru ::

yesss... xlama laGi aku nak dpt anak buah baru..anak buah baru ni dh lama aku nantikan sbb sejak aku kawin,belum ada kelahiran baby dlm family samada family aku atau arwah..so,bila dpt tahu kak cum mummy piah nGandunG, mmG aku & arwah menantikan saat baby dilahirkan.. dlm kepala otak aku,mesti nnt bila kak dh melahirkan baby,si dia akan ajak aku balik kampunG tGk baby baru..tp,syG sekali si dia xsempat melihat wajah baby... adakah baby ini bakal jadi penGGanti arwah?? adakah kelahiran baby baru ni akan menGGantikan arwah @ baby ini akan mewarisi sifat-sifat arwah?? rasa xsabar nk tGk baby baru yG dijanGka dilahirkan pada 13@14 julai nanti melalui ceasar... xsabar rasanya nak belikan baju2 baby.. patutla thn lepas masa bln pose aku terinGin sGt nk beli baju baby..semasa shoopinG kt Pavilion, aku belek2 baju2 baby,dlm hati aku berkata "cantiknya baju2 baby ni,kat sapa la aku nak belikan?"

No comments:

Post a Comment