Sunday, July 31, 2011

:: terkenanG ::

sayanG, sejak awak xde, bila nak beli apa2 mesti saya terinGatkan awak... aritu masa batrisya lahir, saya Geram2 nk g beli camera sbb nk snap pic batrisya byk2...tp,xjadi... biasanya saya akan terfikirkan ttG awak.. kalo bli camera boleh amik pic batrisya, piah,pikah,rissa ,faiq...pastu mesti awak suka tGk gelagGat diaorG kn??pastu awak akan complain sambil suka...  bila saya g supermarket mcm biasa dulu saya sellau g bahaGian boxer lelaki.sampai skrG tabiat tu masih ada..walaupun saya xbeli... tadi saya survey Ipad2 & Iphone 4... dlm hati saya " kalo sayanG ada, mesti sayanG suruh beli ( sejak Iphone ilanG)..pastu bila aa somethinG yG menarik saya mesti tunjuk & bGtau awak..pastu awak sokmo oyaQ ko adik2 awak kelebihan gajet2 kita... 
sayanG,tadi saya inject insulin, pastu g umah Ciklah, bila sampai umah saya rasa hypo..  kalo awak ada,mesti awak sibuk g cari mkn utk saya...  masih terbayanG saya dGr bunyi moto KBR kita bila awak g cari mkn atau g dekat2 cni..awak lebih selesa naik moto... skrG saya kena jaGa sendiri KBR tu... sebelum ni sokmo saya bebel2 bila ada rasa xkena dGn KBR... awak plan nk jual KBR tukar dGn moto lain..tp,saya xbaGi sbb saya ckp kalo nk beli moto lain xpe..tapi, jGn jual KBR... KBR tu banyak beri kenanGan susah senanG kita....sayanG,adakah setiap kali malam Jumaat awak dtG jenGuk saya?? saya xtahu apa awak rasa dGn keputusan yG saya buat sepanjanG ketiadaan awak.. harap2 awak setuju dGn apa yG saya buat...
dulu kita selalu berebut laptop ni... saya pulak selalu menyakat awak,sebenarnya bukan nak sGt pun main laptop...tapi,sejak Iphone saya berfunGsi seperti sediakala,saya dah xamik peduli sGt dGn laptop ni...kadanG, awak main laptop kat depan TV,saya kat bilik.. kdG2 kita chatting sesama sendiri walaupun duduk dlm satu umah.. rasa sekejap sGt ia berlaku..bolehkah perkara tersebut berulanG kembali??cukuplah walaupun dlm mimpi....

No comments:

Post a Comment