Monday, July 18, 2011

:: impian ::

sayanG, saat ini, hati saya berkata "alanGkah bahaGia & indahnya kalo aku boleh menGandunG.." tapi, aku nak kalo aku menGandunG,aku nak anak aku nnt ber'bin' atau ber'binti'kan Sharpan... dah tentu aku xdpt kan?? dulu awak selalu ckp,kalo kita ada baby, awak nak anak kita  tu ikut bulu mata saya,lentik.. awak selalu jugak ckp " macam mana pun aku nak bG buleh anak dGe mu...mu cerdik sGt pun.. buleh soGhe pun xpe dah." tapi... aGaknya apa hikmah di sebalik semua ini?? aku terlalu menyayanGi dia... patutla Allah amik dia terlebih dahulu..sbb ramai orG sayanGkan dia.. orG yG kita sayanG selalunya Allah akan amik terlebih dahulu.... aGak2nya mcmana aku 10tahun nanti?? dulu aku selalu beranGan bila aku tua,aku tentu akan menGhabiskan masa tua aku nnt bersama dGn dia... 

No comments:

Post a Comment