Sunday, July 10, 2011

:: perlukan semanGat ::

sayanG, ntah kenapa saya rasa fikiran saya bercelaru saat ini.. saat2 sebeGini saya perlukan awak disisi... awak tahu kan?saya xboleh hidup tanpa awak...tapi,takdir dah menentukan seGalanya....awak perGi jua... sayanG,kadanG2 saya rasa nak repeat semula saat2 kita bersama dulu... saya tahu ianya tak akan & tak boleh diulanGi..tapi,hati saya memberontak utk diulanGi semula...bila datanG suara membisikkan pada saya "dia sudah meninGGal.." saat tu saya betol2 rasa sedih....sayanG,banyak benda saya nak ceritakan pada awak hal2 di dunia ini,tentanG abah, ma, adik2, anak2 buah & macam2 laGi...biasanya,lepas kita balik dari kampunG,saya akan ceritakan hal2 yG berlaku di kampunG saat awak xde kat umah..byk sGt cerita.... saya rasa cemburu,sbb awak tak perlu memikirkan laGi perihal di dunia ini...tapi saya,macam2 perlu saya fikirkan...kadanG saya rasa tertekan...sayanG,tolonG la muncul dlm mimpi saya,beri saya semanGat utk teruskan perjalanan di dunia ini...sayanG,mcm2 berlaku di dunia ini...tapi,hati & fikiran saya tetap memikirkan hal awak di sana...kan baGus kalau ada apa2 yG dapat saya tolonG awak..sayanG,saya sentiasa berdoa supaya ada rezeki ,dapatla saya ke Mekah menunaikan umrah seperti yG awak impikan...cuma Mekah sahaja tempat yG saya impikan dapat perGi dGn awak...sayanG,kalo diizinkan oleh Allah,saya inGin sGt berjumpa dGn awak,samada dlm mimpi atau apa jua cara...saya sGt2 rindukan awak...biasanya,bila bGn paGi,saya akan pandanG muka awak...saya rindukan saat itu...setiap perlakuan awak,sudah seperti dirakam dlm minda saya.... Ya Allah,Engkaulah Maha Berkuasa,Maha MenGetahui....hanya padaMu aku meminta,hanya padaMu aku menGadu... ubatilah rasa rindu aku ini terhadap si dia...

No comments:

Post a Comment