Sunday, July 31, 2011

:: 25 tahun mencari CINTA ::

camne aku nak mulakan cerita ye??? C.I.N.T.A mcm gatal je bunyi nye..jGn ada yG inGat aku dah jatuh cinta plak... no way man.... serba rinGkas... aku dh mula terjebak dGn cinta since aku form 1 la ..kalo aku ckp since darjah 6 ada yG inGat aku gatal plak.. masa tu cinta btol2 sebijik mcm monyet..cuma masa tu kena hide la dari mak aku..sbb mak aku ni garanG... monyet2 ni aku mls nk citer, yg aGak serius masa aku form5.. aku xinGat camne aku kenal dia... tapi, hubunGan kami mmG direstui oleh parents dia..cuma parents aku je xtahu.. aarghhh..lantak pi la ..then, aGak serius juGak masa aku study kt UTM..  dia ni berasal dari Klate juGak (mayb mmG tersurat jodoh aku dGn oghe Klate ...) lepas tu aGak2 serius juGak  dGn orG Kedah... then dGn soranG mamat yG muda setahun dari aku.. fyi, aku mmG serius bila aku say YESS dlm sesuatu perhubunGan.. (ni citer sebelum kawin la.. semua ni aku cite pada si dia... ) semua cinta2 tu amat menyakitkan bila terputus di tenGah jln..rupanya disebalik apa yG berlaku tu ada sejuta hikmah tanpa aku sedari... selama 25 tahun akhirnya aku berjumpa dGn CINTA aku... CINTA aku ni aku jumpa di Danau Kota .. selalu aku usik2 si dia, aku akan ckp CINTA aku tu aku jumpa tepi jalan jah....tapi CINTA tu aku rasa baGaikan mimpi & satu cahaya yG menyinari  idup aku yG amat memerlukan seseorG utk membimbinG & memberi kebahaGian yG aku cari dlm CINTA... CINTA kami bukan la seperti Romeo & Juliet, jauh sekali seperti Uda & Dara... CINTA kami beGitu tulus & suci... 25 tahun aku mencari cinta, dan hanya 3 tahun 7bulan 13 hari aku merasai CINTA itu..CINTA itu perGi buat selama2nya pada 13/4/2011... tapi, aku rasa CINTA tu masih ada & sentiasa bersama aku... kdG2 aku terasa pelik kenapa hati aku terlalu keras..kenapa hanya mula2 sahaja aku menanGis selepas CINTA aku perGi..kenapa?? adakah aku dah melupakan CINTA aku??TIDAKKK.. dan x munGkin... secara jujurnya,air mata aku akan guGur jua tapi, hanya bila hati ini terasa amat sunyi & bila bersendirian + memori indah yG bermain2 diminda aku.... CINTA jGn kau perGi... CINTA aku pada SHARFAN BIN CHE SOH tak dpt aku gambarkan atau unGkapkan dGn kata2..setiap detik & masa aku terlalu merindui CINTA aku... CINTA..semoGa bersemadi di sana dGn tenanG & sabarla semoGa kita akan bertemu di SyurGa nanti....

No comments:

Post a Comment