Tuesday, July 5, 2011

:: sayanG ::

abah pakai baju yG sayanG tinGGalkan... :p


saya baGi kt Epu..perfume terakhir yG saya belikan utk awak.. awak ckp awak suka,wanGi.tapi,saya kata saya xsuka sbb bau busuk...



arini baru saya sempat tGk belindanG awak..btol kata2 ma,selepas tGk nama awak yG tertera kat belindanG baru terasa kesedihan & kehilanGan awak... sbbnya,sebelum ni kubur blum bernama..bila baca yaasin tak beGitu ketara kesedihannya...baru mula dan hampir terima kenyataan kehilanGan awak..walaupun belum dpt terima sepenuhnya... sayanG,brG2 awak ada sebahaGian dah saya berikan pada orG lain..paranG dlm keta,abG din (anak ayah man) minta kt PD utk simpan masa diaorG peGi tGk keta...seluar levi's awak yG kita bw balik kG tu,yG koyaq2 sama dGn seluar awie yG saya tlG belikan kt Pavilion tu & baju Renoma oren tu,PD ambik utk wat kenanGan..seluar pendek Quiksilver kesayanGan awak tu Epu minta kt saya utk dia pakai & simpan.saya baGi perfume Dunhill Black tu kat Epu jugak...sebelum tu dia bG kt saya,kot2 saya nk wat kenanGan..tp,bila fkr2 balik,nnt saya terlalu sedih plak,saya baGi je la..laGipun perfume Issey Miyaki & Gucci awak ada laGi sket kt umah tu ..Tshirt A|X putih yG berkolar tu,saya baGi kat Ide.sayanG sekali,baju melayu oren yanG awak tempah tu,awak xsempat nak tGk dan pakai..baju tu,saya baGi kt Ide..dah siap pun...Ide pakai mlm tahlil malam Jumaat sebelum tahlil 40hari awak..malam tahlil 40hari awak,kalo xsilap saya,abah pakai.. PedanG kat umah yanG awak amik kt Epu tu,baru ni PD oyaq dia nk pinjam...baranG2 lain saya masih simpan & harap2 tak da orG amik kesempatan sepanjanG saya takde kat umah SelayanG..sayanG,masih inGat laGi time kita g johor umah kak jah (anak pok nik yeh),kak jah duduk skali dGn mak mertua dia..awak luahkan rasa kaGum awak sbb menantu & mertua boleh tinGGal serumah..awak pun bGtau kak jah,"kita pun nak wat mcm abe Abu (hsbnd kak jah) juGak..nak letak dia ni (saya la..) dok sekali dGe ma..tapi,kak jah mcm xberapa setuju,katanya byk masalah nanti...sayanG,fyi,lepas pemerGian awak,lepas 7hari tahlil awak,saya balik ke Kedah lbh krG 2weeks,saya balik semula ke Klate sampai la arini..jadi,saya rasa saya dah tunaikan sedikit cita-cita awak yG nak saya duduk sekali dGn ma,cuma beza nya saya bukan stay sini selama-lamanya.....

No comments:

Post a Comment