Friday, July 8, 2011

:: ramadhan bakal menjelma ::

sayanG,dah x lama laGi kita akan menyambut ramadhan & seterusnya syawal.... apa ertinya syawal tahun ini tanpa awak? mesti tak seGembira tahun2 sebelum ni..saya sendiri blum tahu mcmana persiapan saya sendiri...biasanya,thn2 sebelum ni,awak serahkan 100% kt saya utk membuat persiapan..saat2 akhir saya akan shoopinG utk saya,awak & family kita termasuk anak2 buah kita...tahun lepas amat bermakna,boleh dikatakan semua anak buah yG kecik2 kita belikan baju... tahun ni??sunyinya tanpa awak...sayanG, macamana saya nk berbuka pose tanpa awak??macamana saya nk pulanG beraya tanpa awak?sayanG,saya rasa saya perlu wat satu keputusan utk hidup saya...saya tahu,awak faham apa yG tersimpan dlm hati saya skrG..cuma saya perlukan petunjuk dariNya utk membuat keputusan..sayanG,saya beGitu rindukan awak saat ni..saya harap roh awak aman di sana...kalo boleh saya nak sGt menGikuti kehidupan awak di sana...tp,apa daya saya,siapa saya???walaupun saya tak dpt laGi bertemu awak,tapi,setiap hari doa saya sentiasa menGirinGi awak...al-fatihah....

No comments:

Post a Comment