Wednesday, July 13, 2011

:: genap 3 bulan ::

13/4/2011~13/7/2011 genapla 3bulan sayanG tinGGalkan saya, ma, abah,peya,pikah & kami semua yG masih bernyawa di dunia ni.. tadi paGi saya g spital amik ubat diabetes & cancell appoinment dGn o&G sbb dah xde guna refer dGn o&G... lepas amik ubat, saya g breakfast kt cafe spital selayanG.. inGat laGi masa saya admitted kt spital sbb diabetes, hari2 awak g kt saya awak cite awak mkn kt cafe spital..sedap & murah .. arini bila saya peGi,saya tGk2 nama cafe dah bertukar, pekerja pun dah lain..sah management baru take over.. ha, shahrin skrG dah tukar keja kt spital selayanG..awak tentu fhm kenapa dia tukar2 tmpt keja kan?saya g tadi dGn teksi,balik pun dGn teksi..masa dlm teksi,saya terinGatkan awak,biasanya lepas amik ubat,saya call awak bGtau dh siap & awak pun g amik saya kt spital..sambil tunGGu awak,saya tGk ada patient yG naik teksi dtG & balik..dlm hati saya berkata,alanGkah bertuahnya aku ada suami yG hantar & amik aku.. tp,sekaranG??? balik spital saya g umah ciklah..marissa & faiq pun ada..arini diaorG tak g sekolah. geram tGk telatah Faiq & Marissa.. paGi tadi Pidi & Ide g amik stok brG kita kat chow kit.. lepas g anta brG kt Rizal,Ide & Pidi bawa Shahrin g amik brG yG kita gadai tu... ptG tadi saya & Ide g Sogo..hajat saya nk beli beg utk balik kampunG yG kecik2 ja sbb esok saya dh nak balik smula ke Klate..sayanG,esok kak operate ..xsabar rasanya nak tGk anak sedar baru kita..surprise sbb kak x scan..tp,ramai harap & doa dpt bb boy.. td kt Sogo saya ada la beli sikit2 brG utk bb.. mcm biasa g Sogo saya mesti g bahaGian lelaki..tadi saya g tGk boxer,terinGat kt awak..tGk tshirt renoma pun terinGat awak..Ide beli 3 helai tshirt Renoma yG mcm awak selalu pakai.. sayanG,awakla idola adik2,anak2 buah, sepupu2.. lepas tu g masjid India kt rizal..Ide call sainG dia,kitaorG g mkn kt kG baru-Suraya-tempat biasa kita mkn.. :( odw nk g kG baru,Ide call Aiman,kebetulan Aiman ada kt KL,dia pun join mkn kt kG baru..saya baru je sampai kat umah kita..Aiman anta td dGn mini cooper...

No comments:

Post a Comment