Tuesday, July 12, 2011

:: tanyalah ustaz ::

bila dGr & tGk kt tv bab2 aGama,bila baca kt internet & buku ttG aGama terutama tentanG suami,isteri...hati ni beGitu sayu sekali.. biasanya kalo dGr ceramah aGama,lepas tu dalam hati berjanji takan buat benda2 yG menyakitkan hati sayanG... atau cuba memperbaikinya. tapi,sekaranG,saya xdpt nak baiki malah xdpt nk buat apa2 utk awak... kdG2 terinGat waktu dulu2 awak selalu suruh saya picitkan jerawat awak..tp,time awak suruh,byk plak alasan saya.. sebaliknya kalo awak tak suruh,saya plak rajin picit jerawat awak.. bila awak suruh picit jerawat,tapi saya plak malas,biasanya saya baGi awak alasan "xde jerawat..muka awak mana ada jerawat..licin je..bersih je.. " (dlm nada perli..) tapi,sekaranG??saya nak sGt picit jerawat awak.. saya nak sGt,tido atas lenGan awak...sayanG,kenapa terlalu banyak kenanGan manis kita bersama?? sayanG, mlm tadi awak hampir2 masuk dalam mimpi saya..tp,saya tunGGu,tunGGu wajah awak xmuncul juga... sayanG,rindu saya pada awak terlalu dalam ,jauh di sudut hati ini.. betol kata ma,tGk gambar2 awak,terasa awak masih laGi wujud di dunia ini.... sayanG, semalam ma pesan kt saya, kalo2 ada pertemuan jodoh saya lepas ni,ma ckp,balik la ke umah ni... buat mcm biasa. saya tak terfikir sampai beGitu ... baGi saya,selama 25 tahun saya mencari insan bernama lelaki utk jadi teman hidup saya,dGn izinNya kita bertemu,bertunanG & berkahwin...tak semudah itu utk saya dpt penGGanti awak... takkan ada Sharfan kedua... mustahil...takkan.. sayanG,ada beberapa mslh saya skrG ni...kalo dizinkan olehNya,bantu la saya dlm mencari penyelesaian mslh2 ini.dulu smuanya saya ceritakan kt awak...skrG,saya perlu berhati2 utk meluahkan kata hati saya sbb saya tak nak ada insan lain terluka atau terasa hati... cuma apa yG saya buat berdasarkan kata hati saya..kdG tu terfikir,kalo awak ada,mesti awak akan buat mcm ni,mcm tu..jadi saya ikut kata hati saya.... tapi,kalo ada salah,tlG inGatkan saya.... setiap detik,setiap saat, saya rindukan awak... sayanG, doa saya semoGa kita akan berjumpa di syurGa nanti..insyaAllah....miss u damn much....

No comments:

Post a Comment