Monday, July 4, 2011

:: kenapa Sharfan bin Che Soh?? ::

sayanG,awak pernah tanya saya,kenapa saya suka awak?kenapa saya pilih awak sbG suami??awak tanya, tapi awak sendiri yG jawap..awak jawap "awak suka saya sbb cara saya bw keta kan?" awak bertanya sbb saya selalu berleter bila awak selalu bw keta laju & brek mengejut...soalan awak tu xsempat saya jwp,sbb saya ni pemalu orGnya kalo bab2 jiwanG2 ni... tp,skrG saya terinGin nk jwp soalan awak tu..sayanGnya,awak sudah tiada utk mendGr jawapannya...antara sebab2 saya tertarik dGn awak ialah 

  • kematanGan awak - perbezaan umur kita 8tahun.saya xpernah bercinta dGn orG yG mempunyai perbezaan umur yG beGitu ketara dGn saya.sbb biasanya,saya anGGap abG...
  • penGetahuan - awak boleh berdiscuss dGn saya dr pelbagai aspek.samada ttG sukan,kerjaya, ehwal semasa,perniaGaan,penGalaman hidup & byk laGi..tapi,skrG,sapa nk bercerita dGn saya hal2 macam tu?
  • bercita-cita tinGGi - awak mempunyai pemikiran yG +ve kalo berbicara ttG perniaGaan..
  • berani - saya belum pernah berkawan dGn lelaki yG seberani awak.
  • bertanGGunGjawap - awak bkn sj bertanGGunGjawap terhadap saya,malah family & adik beradik.sbG isteri,saya fhm tanGGunGjawap awak terhadap family awak sbb awak anak lelaki & anak sulunG..
  • kalo nak diikutkan,terlalu byk & semua yG berkaitan dGn awak mmG amat saya kagumi...

No comments:

Post a Comment