Monday, August 29, 2011

:: aidilfitri 2011 ::

2011 adalah tahun yg mendukaitakan bg hati ini...
Esok aku akan balik beraya di kelantan..sepatutnya tahun ni giliran aku beraya di kedah...memandangkan family mertua akan berkumpul di pusara, tambahan plak tahun pertama baya tanpa si dia...
Tak dpt aku bygkan perasaan kam sekeluarga tanpa si dia..biasanya kami akan berangkat balik ke kampung beraya pada pagi raya..memang begitu rutin kami setiap tahun...aku cuma sempat 4x beraya bersama si dia...
tahun pertama kami balik pagi raya dgn wfy6*** bersama budak2 jual..errm..masa tu penuh keta..satu kenangan xdpt lupakan,keta rosak tgh jln..kt bukit tujuh plak tu..bukan rosak sebenarnya,temp tinggi...water pump problem...mmg si dia dh panas hati dgn wfy tu...
Tahun kedua, kami beraya d kelantan jugak...xsilap aku kami naik flight pagi raya ..ms tu dah lewat sgt..gate pun dh close..tp,memandangkan saing si dia kerja air asia,dia adjust kitaorg naik..lgpun diaorg yg anta ke epot sbb mlm raya tu diaorg shopping di jln tar..so lepak2 & anta kitaorg ke epot...wfy dibawa balik oleh adik & budak2 jual
Tahun ketiga, kami beraya di kedah..kami balik pagi raya jugak...dgn flight ..sbb si dia xlarat nk drive..
Tahun keempat,tahun terakhir kami beraya...kami bertolak pukul 9am tu pun sbb abah call tanya dah sampai mana?kebetulan pg tu ujan,sedap je tido..kali ni kami balik beraya dgn wtn501...

No comments:

Post a Comment