Sunday, September 18, 2011

:: resiGn ::

12/9/2011 ~ dengan lafaz bismillahirohmanirrohim...aku telah mengemailkan surat resign ke office ..aku email kpd TL aku...syg mmg syg nak meninggalkan tempat aku mencari rezeki selama hmpr 5 thn.. 2/10/11 ni aku bakal genap5 thn sekiranya masih bekerja di Ambank..org lain tgh mencari kerja,tp,aku sebaliknya..aku melepaskan jawatan aku di ambank atas pelbagai sebab...aku start bekerja di ambank pudu 2/10/2006 seminggu selepas tarikh tersebut,aku mengenali si dia... Sebulan selepas itu, si dia telah ambil alih anta & amik aku ke tempat kerja..aku setia menunggu di bwh opis boleh dikatakan setiap hari..cuma kdg2 si dia busy,br dia call sruh aku balik sendiri..tp,balik sendiri tu balik dgn teksi..dia mmg xbg aku naik bas..lmbt sampai & ramai..kdg2 bila aku merajuk & ego mmg xbleh blah..aku egokan diri ini naik bas jugak semata2 nk bg si dia rs bersalah..bila ingat blik,mmg xbleh blah..aku nk patah balik..aku xkan merajuk..aku xkan ego lagi..aku xkan pentingan diri aku sendiri...
InsyaAllah bila aku dh dpt menyesuaikan diri,aku akan cuba cr kerja supaya aku x boring..tp,buat ms skrg,aku xmampu nk handle lbh dari 1 kerja dlm 1 masa...
Sayang,terlalu rindukan diri awak...rindukan gelak ketawaawak..rindukan pendapat2 awak..rindukan usikan awak..rindukan sentuhan awak... Jiwa ini terasa kosong tanpa awak...
Ya Allah, aku mohon padaMu hilangkan perasaan rindu ini dgn menghadirkan mimpi aku bersama si dia..walaupun si dia sudah kembali padaMu tp,aku ingin meminjam si dia utk hadir di dlm mimpi2ku...

No comments:

Post a Comment