Monday, August 1, 2011

:: ramadhan al mubarak ::

sayanG.. diam tak diam ramadhan datanG laGi... tapi,ramadhan tahun ni amat berbeza dari tahun2 sebelum ni.. paGi tadi saya bGn sahur pkul 4.45am.. hari pertama pose tanpa awak,saya berpose di umah sewa kita sendiri...semalam ciklah dh pesan suruh bersahur kt umah dia..mulanya saya plan suruh acik dtg umah amik saya & lisa bersahur kt umah ciklah..tp,bila acik dtG,saya rasa tak larat nk g umah ciklah..so,saya minta tlG acik beli je la makanan utk bersahur..awak tahu saya sahur apa?? sedih... saya bersahur dGn mee gorenG.. belikan lisa nasi gorenG kampunG.. munGkin orG yG masak tu pun nGantuk...xsedap la makanan yG dibeli tu..sian lisa..arini dh la sekolah... bayanGkan kalo awak ada, tentu awak aGak sibuk di Jln TAR, balik pun maybe time saya nk bersahur,odw balik,awak mesti tanya saya,nak makan apa?awak mesti cari tempat jual makanan yG sedap2...argghhh...indahnya bersama awak.....bila inGatkan hal2 berkaitan dGn awak,hati saya terasa pedih & sebak... sayanG, semalam saya g umah Abg Indera Jln TAR amik duit kutu pasar malam... mulanya saya plan minta tlG seseorG tlG amikkan..tapi,ntah camne hati saya berubah,melalui Rizal,saya bercakap sendiri dGn Abg Indera,dia cadangkan saya g amik sendiri kt umah dia...so,saya setuju je la sbb lps dpt duit tu,saya terus bankin..ada something happen actually.ada orG nak pinjam duit kutu kita tu..tapi,menurut kata orG yG saya minta tlG tu,yG nak pakai duit tu bukan dia,tapi sainG dia...sainG dia yG awak pun kenal..saya pun kenal sGt.tapi,memandanGkan byk laGi planing saya,nak byr duit keta,nak beli brG dll...saya bGtau la saya nk pakai duit tu..mmG baranG yG saya nak beli tu, saya dh pun beli..kalo awak ada,mesti awak pun xcited dGn brG baru ni..Ya Allah,rindunya saya pada awak...sayanG,semoGa Allah lindunGi saya & kuatkan hari2 saya tanpa awak...semalam saya kira stok barang yG Kakja anta..saya dh asinGkan ikut pattern..lepas ni snG nk minta tlG sapa2 bawa kt Rizal....semoGa semuanya berjalan lancar tahun ni walaupun tanpa awak....

No comments:

Post a Comment