Monday, November 5, 2012

:: Tupperware Addicted ::

memang berbaloi..sapa x grab,memang rugi gilerr...hehehee
My mystery pack..i loikkkeee...




~ sebahagian dari koleksi aku ~
latest collections

mula2 join member
sebelum jd member
ni pun sebelum join member..cuma Eco bottle tu ja yg baru..rembat adik punya... :)
sebelum jadi member jgk...
2012 collections
Dulu,ms keja ,aku cuma beli dari opismate ja..kdg2 wpun xbli,katalog yg ceria itu memang aku akan belek2 sambil wt keja utk menghilangkan rs ngantuk...hehehe...hinggalah tahun 2010,pintu hati ini terbuka utk jd Tupperware members..tujuan jd members pun sbb bli utk diri sendiri saja..hehehe...tapi,start thn ni,aku rs warna2 Tupperware semakin meriah...aku pun xde downline..cuma sejak tahun ni, aku dh ada sorang downline,tu pun sbb aku sendiri gk yg register...downline aku adalah mak aku sendiri :) aku ada belikan Eco Living Set sbg sample utk mak aku kt kampung..sblm ni aku xsempat nk tgk brg2 tu,cuma bila balik raya haji baru ni,baru aku sempat tgk apa yg mak aku dapat..kalo tgk kt katalog cm xpuas ja..kena tgk real...rupanya,mak aku sayang nak pakai..aku dh bgtau,pakai la isi & display kt dapur..manatau sapa2 dtg umah ternampak & tertarik nak beli...
Kebetulan plak November ni,ada sesuatu yg menarik, iaitu, Mystery Pack..syarat dia purchase Tupperware product bernilai RM550 (harga katalog), dpt exclusive purchase Mystery Pack dgn harga RM55...memang berbaloi sbb Tupperware product dlm Mystery Pack tu bernilai lebih dari RM250...
Masalah aku ni,xde transport nk g centre beli,mujo la,ada akak Alinda yg slalu tlg belikan utk aku...xsangka plak arini,akak Alinda trus dtg anta brg yg aku order bersama Mystery Pack...trima kasih la akak sbb bersusah payah anta sampai ke dpn pintu rumah..hehehehe...
Nak tahu apa Mystery Pack aku???jeng..jeng...memang berbaloi..wpun aku nmpk Mystery Pack org lain lagi menarik,tp, aku suka Mystery Pack aku sbb products yg aku dpt aku blum ada lagi...hehehehe...



p/s : kalo 'dia' ada, mesti 'dia' bgtau ma, "mekyusz dh gila beli tupperware..." 
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment