Monday, November 19, 2012

:: Haruskah Perasaan Ini?? ::

Ya Allah Ya Tuhanku Yg Maha Mendengar,Maha Pengampun,andai perasaan ni menjadi dosa utk aku,aku mohon keampunan dariMu Ya Allah....
Kdg2, perasaan aku sgt berharap kiamat berlaku dgn cpt sbb aku ingin berjumpa 'dia' di sana..walaupun pada hakikatnya masih byk lg ibadat yg perlu diperlengkapkan utk diri aku sndiri..ada juga kata2 yg aku dgr, kdg membuatkan aku termenung sekejap... "Kehidupan kita slps mati adalah rahsia Allah..walau sesetia mana pun kita,kita xkan tahu kehidupan kita slps mati.adakah kita akan bertemu org yg kita syg di sana nnt??"Tapi,bagi aku,xsalah utk aku cuba melakukan apa yg terbaek&termampu aku utk cuba mendapat tempat bersama 'dia' di sana kembali kerana,aku masih blum puas bersama 'dia' di dunia..jadi,aku mengharapkan kehidupan yg abadi di sana dptla aku menyambung smula kehidupan bersama 'dia' walaupun aku sedar,perjalanan masih terlalu jauh utk bersama 'dia' di sana... Aku xrasa,smua org faham apa aku rasakan saat ini,malah perasaan ini bermula sebaik 'dia' meninggalkan aku... Aku tiada zuriat yg perlu dijaga sbg bekalan kami di sana.kdg ku rasa amat kosong utk meneruskan sisa2 kehidupan aku di dunia ini...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment