Monday, November 26, 2012

:: Bila demam ::

Dah lama x demam..sepatutnya arini,aku dgn bdk2 ni plan nak g mandi air terjun kt Gombak..tp,sejak semalam,selsema menyerang diri ini...kalo selsema saja xpa,tp,sbb kpala aku agak berat memandangkan malam tu aku xdpt nak tido sbb air idung yg mengalir ini...aku sempat tido xsampai setengah jam,bila bgn tu,dah xdpt tido..sampai la ke subuh..lps solat subuh,aku prepare telur utk wat sandwich telur,cuma tinggal nak sapu kt roti je...lps tu,aku plan nk tido sekejap,dlm kol12 tengahari,bdk2 ni dh siap,tp,kepala aku agak berat,jadi aku x join la diaorg...bdk2 ni g dge ciklah sekeluarga...
Bila time demam2 ni apa jua keinginan terasa di tekak terpaksa aku lupakan..tiada lagi tempat aku bermanja...masih segar diingatan,masa 'dia' ada,kalo aku demam,'dia' sentiasa di sisi aku,'dia' xkan kluar umah time aku sakit...miss u ...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment