Sunday, July 15, 2012

:: S E M A L A M ::

sayang, 
semalam, mcm biasa pasar mlm jln TAR... saya g sana agak lewat ptg ...lgpun jln jammed... lucu plak drebar teksi ckp dia br 4 bln bw teksi.. sy nmpk jln agak jammed area Putra, so , sy suggest drebar teksi lalu ikut jln blakang Sunway Putra Mall... saya sampai kt sana dlm kol 3.30 ptg cmtu.. sayang, meriah sungguh kt pasar mlm smlm ...maunya xmeriah, smua ada kt sana, Idey sudah semestinya ada.. Idi, Epu, Awie pun ada..maunya x meriah.tp, x semeriah andai awak ada....plannya, sy nk kuar g psr mlm lg awal, sbb Na (bini Awie) pn ada... nnt dia sorang2 plak dok sana.. lps g umah ciklah amik parcel (next entry will update. :p) sy trus tunggu teksi dkt kedai Dollah..lama jgk la menunggu, baru dpt teksi... 
cuma...errmm..agak terkilan.. agak terasa ati, xtahu la apa sbbnya, mayb dtg bulan ke apa... bila ramai2 berkumpul, mcm2 cerita.. bergelak ketawa..sy pun turut serta,tp, dlm hati sapa yg tahu?? cuma... agak terkilan bila terdgr word yg agak sensitif bg sy la..mayb bg org lain kecik,tp, TIDAK bg saya!!! "tuan kedai dah mati...... " ayat tu bg saya agak kasar & sensitif bg saya..mayb person yg mengeluarkan ayat tu xsedar apa yg diucapkan...mayb, xde org yg sedar atau boleh baca perasaan saya, sbb hanya awak boleh baca kata hati saya & saya boleh baca kata hati saya.. masih teringat awak slalu tanya saya cmne saya tahu apa yg awak fikir?? dan awak juga pernah cuba membaca kata hati saya... tp, saya menidakkan apa awak teka..sebenarnya, mmg betol apa awak teka...

No comments:

Post a Comment