Tuesday, July 24, 2012

:: 4 Ramadhan 1433H ::

arini, penuh dgn dugaan...lps subuh baru tido.. dlm pukul 11am , tokei call stok brg dh sampai.. call Idey bgtau stok brg dh sampai utk dia g amik kt Kepong.. dlm dkt2 kol2, awie call,sbb ngantuk sgt, x angkat.. kemudian Idey pun call, xangkat juga...cuba utk lelapkan mata , xbleh.. mcm xsdp ati..call Idey tnya bakpo? dia oyaq Rizal (bdk jual) ada mslh bla..bla..bla.. dgn pantas aku g mandi, solat, trus g masjid india.. sampai je aku trus g tmpt rizal jual, rizal xde ctu..yg ada abe ngah (sepupu sebelah 'dia') lps tu aku bergegas g tmpt rizal ...mmg aku xdpt tgk muka rizal..sedih...
sayang, kalo awak ada, mesti rizal x jadi cmni kn? mujo ada adik2 , awie,idi,idey... tadi, epu msg, sruh call ma, ma nak kecek..aku pun call,ma nak tahu cite rizal... lps call ma, solat..then g tapak Idey..aku silent hp, bila aku belek2 hp, ada 2 miscall abah.. aku call Idey,kot2 abah dh kecek dge Idey, Idey bgtau, mmg abah ada call dia,tp abah nak kecek dgn aku..aku pun call..sayang, insyaallah, kalo ayah lah sihat, dia ajak abah dtg KL dgn dia esok.. sy bgtau abah, tunggu info dr bini Danny dulu..
sayang, td sy call bini Danny, sy bgtau sy nmpk dia br ni(tu pn sbb anak buah dia tunjuk), mulanya saya rs xsdp ati sbb xtgur bini Danny, rupanya ada hikmah...sbb mmg anak dia Halimah t ada ctu..awak tau, bini Danny bgtau, Halimah sokmo ajak dia g umah Ummi.. Halimah oyaq Ummi beli tu beli ni.. cmne ni sayang??kalo Halimah jupa saya, tp, dia bgtau, bukan ummi tu(saya)..
tadi tgh bual2 dge Idey kt dpn tapak Epu,Danny lalu, saya nk gelak dh...dia pun senyum sengeh dia la..saya oyaq la saya kecek dge bini dia..dia oyaq bini dia pn ada oyaq , bini arwah sape call td..sy bgtau Danny hal bini dia & apa yg anak dia ckp...Danny pun debar, risau saya x ingat hal tu...saya oyaq, saya ingat,sbb awak sokmo cite kt saya kn??itu hal kecik je..hal paling besar, Rizal...semoga smuanya selamat..aminnn....


p/s : malam ni saya stay kt jln tar lagi...

No comments:

Post a Comment