Saturday, July 28, 2012

:: 7 Ramadhan 1433H ::

oleh sbb smlm xleh tido..td , dlm kol6 baru aku leh tido..then,dlm kol10.15am aku kol Aboi tnya ada barang sampai?dia ckp blum lagi..Mandi2 aku balik ke Selayang.. awie call tnya ada brg nak amik x?aku ckp Aboi oyaq blum sampai lagi..sbb kebetulan barang Awie sampai tempat yg sama..cuma aku pesan, cuba try tanya la Aboi kot2 dh sampai time dia g amik barang tu.. kebetulan... mmg baru sampai..so, sekaligus je la amik barang...balik Selayang td, aku trus minta teksi anta kt umah Ciklah.. sbb aku nak amik moto.. nak g amik baju raya yg dah siap, pastu, nak jait baju utk gulai T..lps setel smua, aku basuh2 baju sket, pastu tertido..tapi kunci jam la dlm kol2ptg..sbb aku dah janji dgn drebar teksi amik aku kat umah kol2.30ptg.. pastu, naik byr sewa umah ... tepat jam 2.30ptg, teksi datang, dtg masjid india..
xcely, td odw nk balik Selayang dpt msg dari wife Danny.. bad news.. so, aku assume mmg Rizal xdpt diselamatkan...ni pun baru balik dr tapak Campbell ...siap2 kira stok, aku balik ke bilik..sian bdk2 , dh kol 3am x tido lagi..esok nak nega lagi..xpe, setahun cuma sebulan je berkorban...

No comments:

Post a Comment