Wednesday, July 25, 2012

:: 5 Ramadhan 1433H ::

hari ni dah hari ke-5 kita berpuasa..still ada lagi 25 ari to go... arini, aku still kt jalan TAR, arinimagak meletihkan, sbb smlm aku terlupa bawa jarum pen insulin... ubat, pen smua bawa, jarum je x bawa... plan nak g cari farmasi yg ada jual jarum tu, dlm kpala aku cuma nmpk farmasi kt Sogo je... kebetulan, aku singgah kt kedai Acik jual tudung (dulu sebelah dgn kdai aku sewa) pekerja dia ckp kat bawah rumah rizal sewa ada farmasi, aku pun g cari..alhamdulillah... ada jual...aku pun beli jarum & air sket ...kebetulan aku OFF arini..adoyai..cpt nya...lps dah beli jarum, aku ke hotel, inject, & rest.. sambil2 tu msg bini Danny tnya perkembangan Rizal..tapi, katanya belum dapat report dari bhgn siasatan... aarghhh..frust... so, arini Idey jaga kt tempat Rizal...
arini xde la best sgt , byk serabut sket... smoga ini cuma dugaan sementara...& smoga segalanya akan setel secepat yg mungkin..aminnn


p/s : syg, adik Rizal g kedai,time tu ada abe ngah & boboy, dia tnya perkembangan Rizal.. adik Rizal ckp " kalo arwah abg ada, mesti smuanya setel.." memang ... semasa awak ada, smua perkara setel... sy mmg akui hal tu.. syg, saya sgt2 memerlukan awak saat ini..tp, walaupun awak dah tiada, saya ada ALLAH yg mendengar keluhan hambaNya...

No comments:

Post a Comment