Wednesday, July 18, 2012

:: ANDAI 'DIA' ADA ::

bkn aku ingin melawan takdir atau aku TIDAK redha dgn apa yg telah terjadi..cuma aku membayangkan andai kata 'dia' ada bersama... sayang, saya tahu awak menunggu saat adik2 awak menjadi suami atau isteri org kn?terutamanya T..sbb awak selalu ckp nak tgk T abih master & kawin..errm...masanya makin hampir, syg... saya tahu, awak akan buat yg terbaik utk hari bahagia T kan? insyaAllah, apa yg saya boleh bantu, sikit sebanyak, saya akan bantu utk majlis T.. mesti sebelah sana akan bertanya yg mana satu abg sulung pengantin,kan?? ayat yg tak mampu utk sy dgr... tp, xpe, biarlah saya menangis seorg,biarlah saya simpan tangisan tersebut utk diri saya sendiri..saya slalu bayangkan, utk persiapan T nnt, kalo awak ada, mesti awak minta sy buat apa yg patut... sayang, saya amat RINDUkan awak...bak kata teman senasib & juga rakan alam maya a.k.a rakan blogger, kalo org lain perkahwinan PJJ, sorg dok KL,sorg dok Kedah ke Johor ke...sekurang2nya weekend boleh bertemu..ari2 boleh calling..boleh ber'fb, ber'tweet, ber'skype, ber'viber dan sbgnya... kita pun PJJ jugak,tp, kita hanya akan bertemu di syurga nanti..insyaAllah...dan, hanya sedekah,doa, menjadi medium antara kita utk kita bertemu di Jannah nanti..aminnn....

No comments:

Post a Comment