Sunday, January 20, 2013

:: Power Bank ::

Mana lg 1 ni?sepatutnya ada 8 + 1 iphone 5 adapter (yg dpn skali)



Apa tu??bank baru ke??hehehe..xcely,aku ada terbc ttg power bank ni dh lama..tp,mls amik port..cuma arini je terasa nak cari power bank...dalam kpala ni cuma terbayangkan Power Bank Yoobao sbb aku cuma pernah ternampk&terbaca ttg brand ni je...tp,bila aku g Low Yatt td,hatiku berpaling tadah..aku beli yg brand Power Bank sendiri..kenapa?aku pun xtahu kenapa?cuma,salah 1 sbbnya,mungkin capacity dia 20000mAh...Yoobao plak,capacity plg tinggi cuma 13000mAh..nape aku beria amik capacity tinggi??sbb aku nak caj ipad,blackberry,nokia dsb..lgpun ipad punya capacity agak high...harga??rm200..wah..mahal jgk..xmampu aku...tp,dia bg aku last price rm170..aku minta last price rm165 + rm25 (adapter iphone 5-harga asal rm50,dia bg rm30,tp,aku minta rm25- dijual asing sbb iphone 5 baru lagi-katanya)...warranty kedai for 6 months..
Lupa plak nak bgtau,power bank ni fungsi dia menyimpan tenaga elektrik utk kita cas gadget kita without plug in ke plug elektrik...tp,bila tenaga elektrik dlm power bank dah abih,kita kena cas la power bank tu dulu sebelum travel...
Power bank aku beli ni, ada 8 adapter,antaranya,adapter blackberry,sony ericson,iphone/ipad(kecuali iphone5 sbb adapter dia x sama dgn iphone yg lain),nokia (lubang besar&kecik),psp,xsilap aku camera pun ada kot..aku pun xpasti sbb target aku utk caj ipad,blackberry&nokia aku ja :)
So,sapa2 yg slalu travel tu,bolehla dptkan power bank anda skrg...xperlu la cas dlm keta lg... :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment