Wednesday, January 2, 2013

:: 2013 ::

Selamat Tahun Baru 2013 to all bloggers and followers... Semoga smua azam lama&baru akan tercapai...aminnn...
Azam aku??errmmm...secara jujurnya I have NO azam...azam lama??pun xda..eh.eh..azam 2012 ada jgk...antaranya ialah g umrah...alhamdulillah..sayang, saya dh g umrah..alangkah gembiranya kalo dpt pegi bersama awak... :( selain dari g umrah,utk bebas dari utang..ermmm...sayang,bg org yg xtahu mayb diaorg anggap saya berkira,utang dgn adik beradik pun nak berkira...bercakap mmg sng..mengharungi seorg diri tanpa suami dan sbg seorg pompuan,amat perit sbb suami ialah segala2nya bg aku... Masih ada kata2 yg menganggap aku jeles dgn kehidupan mereka...plis la... Aku skit xheran pun..yg penting bg aku ialah, idup aku..
Secara jujurnya,thn ni pun aku xde azam..cuma nak reduce utang.. :) semakin bertambah tahun,semakin sedih aku rasakan..kenapa?sbb,ini bermakna,semakin lama 'dia' meninggalkan aku..kalo last year,2012,kalo ada org tnya ttg 'dia',aku bleh jwp,'dia' dah pergi tinggalkan aku tahun lps,means,2011..tp,tahun ni,kalo ada masih bertanya,aku kena jawap,'diak dah pergi tinggalkan aku tahun 2011,No More last year..semakin sedih sbb aku makin sedar 'dia' semakin menghilang dari aku... :(

" HEPI NEW YEAR 2013 "


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment