Wednesday, January 2, 2013

:: Azam 2013 ::

Entry ke-2 utk 2013 ni...ada sikit pembetulan :) dlm entry yg lps,aku ckp aku xde azam apa2...tp,baru aku ingat,sebenarnya,selain dr melangsaikan utang skit2, azam aku adalah utk jogging...
Sayang, dulu kita slalu plan nk jogging kan?tp,xpernah sekali pun plan tercapai..sbb?sbb tido lebih penting bg kita kan :) lgpun alasan yg sy slalu belikan,sy xde kasut utk jogging..hehehehehe... Cmne buleh rasa nak jogging?salah 1 sbb ialah,tiap kali jupa doc diabetes,dia slalu tnya ttg exercise :) dan kebetulan semalam pegi Sunway Putra Mall..dan ternampak banner ttg sales barangan sukan like Adidas,Puma,Nike dan seangkatan dgnnya..aku pun terbeli kasut utk jogging...harga asal kasut aku beli tu rm220,after less,rm99 sahaja... :) Sales tu sampai april 2013,kata cina cashier tu..lps tu,Sunway take over utk wat Cinema..kalo xsilap telinga aku dgr la :)
Harap2 azam utk jogging 2013 ni tercapai :) wish me luck...
.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment