Saturday, January 26, 2013

:: Aku & Online Shopping ::

Dulu aku hanya dgr je org bercerita ttg online shopping sbb bg aku, aku lbh selesa shopping brg di depa mata,baru puas utk buat pilihan...tp, skrg, aku mmg boleh dikatakan hantu online shopping...tp, utk brg yg aku minat saja...kalo pakaian, aku kureng berminat, tp, ada jgk terbeli..bknnya apa, sbb takut kalo beli x muat la plop kan??hehehe..kat bwh ni , aku listkan barang2 yg aku suka dan pernah shopping online, termasuk link nya sekali..kot2 la korang pun berminat.. selamat shopping :)

1) tudung AidiJuma - www.aidijuma.com
** boleh refer entry tudung aidiJuma dan tudung aidiJuma 2

2) novel atau buku - www.mphonline.com
** boleh refer entry mph online 

3) casing handphone atau ipad - www.popmycase.com
** boleh refer entry popmycase

** boleh refer entry baajookoo

p/s : testing update blog via ipad :)

No comments:

Post a Comment