Sunday, September 9, 2012

:: Visit 'DIA' bersama Darina & Shafiah ::

Assalamualaikum Sayang...
Jumaat sebelum saya balik ke KL, saya sempat visit awak..xcely, masa tu saya dr umah kak nak balik umah ma..mlm sblm tu saya tido umah kak sbb anak2 buah kita terutama Pia asyik tnya kak ja bila mamalong nak mari umah..kebetulan Asha balik aritu..so,saya&Asha tido umah kak sambil berbual2 kebanyakan bercerita ttg awak&adik2 slps awak xde :(
Saya,Kak Ina & Pia je masuk ke kawasan kubur sbb Kak, Asha & kakak tak dpt visit awak atas sbb masalah org pompuan.. Sayang, awak tau,Pia takut .. Mayb sbb dah lama dia x g kubur awak..Kak Ina tnya saya, sebelah mana kepala?kak ina duduk dkt kepala awak, pia tgh, saya kt kaki..sayang,spnjg kat sana,Kak Ina asyik bc ayat2 yg dia tahu sambil pegang batu nesan awak..sy nmpk mata dia mcm bergenang sket..tp,sy xbleh tgk lama2,nnt saya airmata akan turut mengalir..time kami sampai, dh ada suratkhabar kt kubur awak,means dh ada org visit awak sblm kami..Ya, tak salah lagi,ma g visit awak..ma g dge moto sorang diri...
Sayang, mlm tu saya amik smula album2 gambar kawin kita&percutian terakhir kt Cameron tu utk bw balik ke KL.selain tu, saya 'curi' gambar2 lama awak zaman awak muda2..saya nak simpan...
Sayang, masa tgh belek2 gmbr awak, Pia ckp sorang2... dia ckp " ayahlong, ayahlong mari la..tp, jge mari dge kubur, kak pia takut.." saya tanya dia , bakpo takut?dia ckp sbb nnt tgk ayahlong takut..saya ckp, ayahlong baik, muka dia comei, x takut la....
Sayang, semoga awak damai di sana..alFatihah...aminnnn....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment