Tuesday, September 4, 2012

:: Selamat Pengantin Baru Sharfawati & Mohd Fikri::

sayang, tanggal 23/8/12 baru ni, adik awak, Sharfawati sah menjadi isteri org..menjadi isteri Mohd Fikri.. alangkah bahagianya kalo saat T diijabkabulkan, awak ada bersama... tp, x mustahil jgk saat itu awak bersama kami wpun kami xdpt melihat awak.... saya balik ke Kelantan agak lewat disbbkan kt Kedah ada kenduri pada ari rabu..so, ari khamis tu baru saya dpt blik ke Kelantan.. bila sampai je kt Kelantan, kebetulan dh ptg, sy pun 'ziarah' awak dgn Madik..esoknya, pagi2 Jumaat tu saya 'ziarah' awak sekali lagi dgn T plak.. ziarah pertama T slps bergelar isteri org...
mesti uols nak tgk gambar kn??errm... nnt aku cuba dptkan.. xcely, since 'dia' xde, dh jrg sgt aku bergambar... 
pesanan kpd Sharfawati & Fikri :
"selamat pengantin baru, semoga rumahtangga yg dibina atas dasar cinta & restu dari kedua ibu bapa berkekalan hingga ke Jannah.. sedangkan lidah lgkan tergigit, inikan pula suami isteri..tangani mslh rumahtangga dgn akal bkn dgn emosi... bertolak ansurlah sesama sendiri.. ssh senang harungi bersama kerana suatu hari ini, time ssh akan mematangkan kita & menjadi kenangan yg amat manis..finally, semoga cepat2 dpt baby... aminnn..."

No comments:

Post a Comment