Thursday, June 28, 2012

:: Tudung AidiJuma 2 ::

jeng..jeng..jeng... smlm, yakni ari rabu aku trima parcel dr aidiJuma...alkisahnya, aku order tudung di pagi selasa yg tenang damai, org lain tgh tido, aku dok bersopping...bayangkan kol3pg aku order&wat payment..hahaha...temporary ni, xde kot tudung yg aku nk bli...rsnya dh berpuas ati..hikhikhik...kali ni aku order 4 helai..aku bli 1 helai bawal 2 tones (DTB018), 1 helai bawal 3 tones black (TTB005),1 helai 3 tones mix (TTM006) & sehelai bawal yg terkini dr aidiJuma yg aku xtahu apa namanya yg pasti NEW Design code B204-02 .. erm....warnanya cm menarik gk,cuma mslh nk memadankan dgn bj mana ek???aku dpt perkataan br bg warna ni, iaitu warna belacan..hehehe..1st time dgr mcm nk tergelak je...belacan pun glemer... kalo nk tahu warna tudung pilihan aku kali ni, silalah layari laman web AidiJuma....

mula2 cuba tgk tracking # dulu,bukti pembelian... 
nampak tak nama aku?of cos yg di'highlight tu...
hasil tuaian..
(A)TTB005 (B) code B204-02 NEW  (C) DTB018 (D) TTM006

No comments:

Post a Comment