Friday, June 15, 2012

:: TAK FAHAM BAHASA KER??? ::

i'm HOT... aku xtau cmne nk memahamkan org yg xfhm bahasa... aku ckp aku xnak dan xkan involve samada urusan kerja atau kuarge... bila org yg aku xsuka xfhm2 jgk..aku makin lagi benci...&ckp byk menipu.. tapi, xngaku...hipokrit... bila disoal ttg penipuan, mcm2 alasan yg diberikan..Hello...??aku bkn bdk kecik utk diperbodohkan... aku amat bahagia dgn kehidupan aku skrg wpun xsebahagia saat aku bersama 'dia'... TOLONG..jgn ganggu kebahagian idup aku....!!!!
bila aku bgtau apa yg aku rasa,dan bila TIDAK dipercayai,aku rasa cm nak je BUNUH org... aku bkn jnis penipu,terutama utk menipu hati&perasaan sendiri..jgn fkr ANDA lebih baik utk involve dlm idup aku....
arwah seorg yg matured,jujur,x hipokrit,apa yg dia xsuka dia ckp trus.xde putar belit,berpengetahuan luas sbg seorg lelaki,x lelaki la kalo xtahu perkembangan bola sepak dunia..setakat tahu yg famous cm MU,chelsea,arsenal je,apa barang??lbh krg aku je..arwah sgt peka ttg perkembangan semasa,hari2 mesti bc paper,arwah seorg yg berani,dan yg plg penting dia tinggi, nsem&punya ciri2 lelaki yg bergaya..wpun secara tersurat aku xterlalu memilih,tp,aku mmg memerhati pemakaian lelaki...kau ada???




p/s : bagi aku 'dia' adalah anugerah terbaek utk aku...&aku xperlukan pengganti..tp,aku TIDAK boleh menolak qada&qadar dariNYA... cuma mengharapkan yg LEBIH BAIK...

No comments:

Post a Comment