Sunday, June 24, 2012

:: ADDICTED ::

mesti korang pun pernah tgk & makan benda alah ni kan??kira benda alah ni dikategorikan sbg cekedis a.k.a jajan la yer?? aku terjebak dgn benda alah ni disebabkan Angah la.. benda alah ni aku slalu nmpk dijual, terutama kat Guardian, tp aku xpernah nk amik tau ttg rasa & bentuk dia..cuma yg aku tau, berdasarkan packaging kt luar, aku nmpk gambar rumpai laut..kebetulan aritu aku g umah Ciklah, Angah bg aku rs benda alah ni..dlm hati..errm...sedap jgk..aku akan dapatkan di pasaran...kebetulan Angah ajak aku keluar sbb dia nk g beli kain utk buat baju raya...then, ter'singgah kt Guardian & ternampak benda alah tu..aku pun beli la 2 bungkus..aku bli yg flavour Hot&Spicy..sbb kata Angah,flavour lain, dia pun xpernah rasa..oleh sbb bnda ni ringan & sedap (bg aku la...) sokojap ja aku leh abihkan sambil tgk tv atau berfesbuking... semalam aku g ke Jln TAR & aku ndh plan nk g bli benda alah ni byk2...so, setelah dipilih2 aku fikir aku nk rs gk flavour lain..kalo aku x try,cmne nk tau rasa dia kn?so, aku amik 5 bungkus flavour Hot&Spicy, 1bungkus  flavour Tom Yum Goong & 1 bungkus Original utk testing...yg Original aku dh try smlm,sedap jgk..rs manis2 sket...waaa....sesungguhnya aku mmg dah addicted dgn Tao Kae Noi ini...

No comments:

Post a Comment