Monday, July 8, 2013

:: Sayang, saya dah letih & penat ::

Sayang, saya baru je view fb, syg, syg tau x, skrg ni mcm2 product dijual di fb.. termasukla prodct kesihatan utk hamil.. syg, kalo dr dulu mcmni kan bagus?boleh jgk sy try kan?syg, awak, ingat x,sy pernah bgtau awak saya nak cr suppliment utk kencing manis sy..awak ckp, cari la, pastu awak bgtau la saya..kita g beli..dulu ssh jgk nak cr product2 kesihatan ni,mayb sbb sy mls amik port..tp, mmg perbezaan amat ketara dulu dgn skrg,skrg ni nak cari apa2 pun,melalui fb je.. dan amat mudah, bankin duit,brg dihantar sampai ke pintu umah..
syg,mesti best kan kalo dr dulu saya amik suppliment utk hamil,kencing dsb..syg tau,kdg bila buka & view fb,sedihnya Ya Allah hanya DIA yg tahu mcm2 product dijual,termasukla brgan baby..tgk dlm fb,kwn2 upload gambar baby baru lahir,xtvt baby on weekend,persiapan raya utk family,family vacation, spend time dgn family on weekend dsb membuatkan hati saya tersentuh...alangkah bahagianya andai awak masih ada,wpun kta xde baby..sbb awaklah nyawa saya.. 
Syg, saya letih memikirkan kehidupan2 akan dtg saya tanpa awak..kdg2, sy rs nak lari je dr kehidupan skrg...syg, awak tahu,saya lebih byk habiskan masa dlm umah berbanding diluar.. saya boleh duduk dlm umah selama 3,4 hari kdg2 sampai seminggu tanpa keluar dari umah..nak mkn?dihujung jari je.. wpun bkn fast food,kdg saya order fresh chicken dr Ayamas utk msk..bosan?kdg bosan,tp, nak kluar umah pun xtahu nak g mana..kdg malas ,nak g umah ciklah pun malas..mls nk tukar pakaian...kdg,sy fikir,persekitaran diluar sana sgt2lah memberi tekanan kpd kehidupan saya skrg ni terutama slps awak xde...
Syg, saya rindu,  saya sayang, saya cintakan awak sampai skrg... saya cuma mampu berdoa utk kesejahteraan awak di sana...al-fatihah..aminn....


p/s : syg, td sy bc kt status wechat madik,katanya, arini abah xbyk bercakap..tgn asyik kt dahi mcm memikirkan sesuatu..bila madik tanya,abah cuma geleng kepala je..adakah abah pun rindukan awak seperti saya rindukan awak?syg,rasanya saya harus cari tapak yg lain ke jual kt tapak yg sy dpt tu?tapak xcomeila syg,kt lorong..xpernah2 dpt tapak kt lorong..apa2 pun ada hikmahnya yg mayb sy sendiri xsedar & belum tahu..

No comments:

Post a Comment