Wednesday, July 31, 2013

:: Haruskah?? ::

Dlm dilema...dh lama aku plan nk bersemuka dgn 3 pihak termasuk aku utk pastikan sapa yg tipu,sapa yg betul atau ada miscomm...tiap kali aku ajak,dia OK je tp,xde bg confirmation...tiba2 mlm td aku terfikir..betul ke tindakan aku?sbb sana sini org cr dia..takut dia jadi gila je sbb tekanan...tp,hati aku berkata "kalo dibiarkn,dia xkan insaf..dan dia xkan berubah.." Ye betul jgk,sampai bila dia harus hidup dlm keadaan begini..sampai bila dia harus sembunyikan hal yg berkait dgn amanah??Ye,aku buat sbb ingin selamatkn dia drpd seksaan 'di sana' nnt..tp,apa plak pandangan dia?confirm xbleh trima...huhh...masalah betul bila org sanggup hidup tipu menipu & yg paling penting TIDAK AMANAH..itu blum lg,hal2 yg kita anggap remeh...semoga di bln yg baik ini,ALLAH bukakan pintu hati dia supaya insaf...aminnn

p/s : makin lama disimpan makin sakit plak ati ni...nauzubillah...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment