Thursday, July 4, 2013

:: I Miss My 'SAPE' So Much ::

tika & saat ni, aku sgt2 merindui insan bernama Sharpan Che Soh.. ntah bila la aku dpt jumpa dgn 'dia'.. di dunia ni mustahil & tak akan la....di syurga, InsyaAllah..aminn... errm..alangkah bahagianya kalo saat ni 'dia' disamping aku.. byk yg aku nk ngadu dgn 'dia'.. Syg, saya penat.. wpun xkeja, tp,sy penat memikirkan kehidupan sy akan dtg.. sebenarnya, saya xperlu fikirkan sbb ianya telah ditentukan olehNYA.. 
Syg, Ramadhan dtg lagi.. tahun ke-3 saya sambut Ramadhan tanpa awak.. Ramadhan byk mengingatkan sy pd awak..Ramadhan juga yg menemukan kita berdua...lastweek, sy tgk balik video kita kawin tu yg.. mujo la ada video kan? xbergantung pd gambar semata2..gambar xbergerak..video dpt tgk awak berjalan..awak berbual,Oh alangkah bahagianya saat itu..andai dpt diundur saat itu, akan saya saat itu sebaik mungkin..
Syg, saya nak jugak buat persiapan raya mcm org lain..shopping utk anak suami..xpela xde anak, ada suami pun suatu anugerah yg xdpt dinilai dgn wang ringgit..teringat kata2 awak bila saya down lps keguguran "awak jgn mikir sgt pasal anak..nnt ada la rezeki kita..dpt kawin dgn awak pun sy dh bersyukur.." 


p/s : syg, setiap saat hati saya ingatkan awak.. masa Ma xde , sy bygkan andai awak ada, mcmn keadaan awak?tp, sy tahu, awak seog yg kuat..& saya sentiasa ada disisi awak..syg, muncul lah dlm mimpi saya setiap mlm, hapuskan rindu ini...alfatihah..

No comments:

Post a Comment