Wednesday, July 17, 2013

:: Bihun Goreng ::

Memandangkan mata xnak tido (ni la akibatnya kalo tido byk di siang hari) so,aku cuma nk merapu benda xde paedah ni...hahaha...tajuk bkn main,mcm nk bg resepi cum konon pandai masak...hahaha...xcely,aku nk bgtau uols,aku SUKA makan bihun goreng..terutamanya bihun goreng mak aku a.k.a Mak Sarah... Bihun goreng mak aku memang ummpphhh...pedas2 manis...ingat lagi kwn aku si Nina tu suka sgt mkn bihun mak aku buat..raya thn lps last minit baru bgtau aku dia nk dtg umah..dah la ketupat smua dh abih..last2 mak aku goreng bihun..kebetulan plak,si Nina berbual dgn laki di Si Abe tnya xde ke umah sape buat bihun??
Aku dh cuba buat mcm mak aku buat,bahan2 pun sama je,tp,rasa still xleh lawan mak aku...huhuhu...dan,ibu mertuaku,arwah Ma pun sukakan bihun goreng...Ye,aku lebih sukakan bihun drpd mee...kalo time kt utm dulu diorg panggil mee kurus..kalo mee tu dipanggil mee gemoks...aku ni,kalo dpt bihun yg sedap,xmkn nasi pn xpe,ulang mkn bihun sampai abih pun ok je...tu je la nak dibebelkan ... 

Selamat bersahur bagi yg berpuasa.. :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment