Wednesday, April 3, 2013

:: Zhulian ::

Bila sebut ttg Zhulian ni, teringat time masih student kt Skudai sana..aku pernah join Zhulian ni.. aku xsure sapa la yg introduce kitaorg join Zhulian ni..kitaorg?oh ya..lupa nk bgau, aku & CikSengal la join Zhulian ni..Yatt, ko ingat lg x??
Alkisahnya, last month aku g ke umah sdara 'dia'..xcely, Kak T nak introduce aku dgn suppliment Zhulian ni... errm..aku ni bkn la suka atau jenis yg berdisiplin..aku mmg xde disiplin yg kena ikut time nak mkn itu makan ini... tp, aku tahu, kalo 'dia' ada, demi kesihatan aku, 'dia' mmg sanggup beli apa sj..cuma, aku pernah bgtau 'dia', saya nk mkn suppliment la utk kencing manis saya..'dia' jwp, ha,bgus la..awak bgtau ja, nak beli kt mana, apa nama, saya g beli la...
last month aku baru start try mkn suppliment B-young daripada Zhulian...harga dia agak mahal... memandangkan aku ada kencing manis, so, aku amik B-Young Supreme Gold. dlm tu ada 90 sachet.. aku minum bersama ISO.3 
so,memandangkan aku amik suppliment Zhulian tu, jd, aku join Zhulian members sekali lagi la... apa,yg aku nak cite kan ttg suppliment ni, daripada apa yg aku alami & rasai, bila aku minum b-young gold ni, bila aku membuang airyg agak besar, ia seolah2 seperti bendasing yg kluar..dan sgt2 lega lps ianya keluar...dan, bila minum b-young ni, perlu minum air kosong dgn byk..yess..apa2 pun, air kosong mmg perlu..

No comments:

Post a Comment