Saturday, April 13, 2013

:: 13/04/13 ::

Nampak date arini cm best je..no 4 diapit oleh no 13... Mayb,smua org ada peristiwa manis or pahit utk date arini kan??aku?? Ye,date ni telah menghantui aku selama 2 tahun...pejam celik pejam celik, arini genap 2 tahun 'dia' pergi meninggalkan aku & confirm xkan kembali...'Dia' kembali kepada sang Pencipta ke alam yg abadi & lebih baik...insyaAllah...
2 tahun dulu, pada ketika ini aku sdg terbaring tp, di rumah mertua aku...kenapa di rumah??sbb aku cuma outpatient..aku xpasti samada cedera aku mcmn...mmg aku xdpt bygkan..kalo fikirkan cuma retak di bahu,benda tu xnampak..& aku luka di mata,dan sket2 di tangan..yg kat mata tu aku xdpt bygkan bagaimana ke'seriusan kecederaan itu..ada yg ckp mmg agak teruk..mayb time kt spital nampak teruk dgn darah,tp bila dh di cuci & digam xde la nampak teruk sgt kot..
Masa berjalan begitu pantas...aku sndiri xsangka mcmn aku lalui kehidupan ini tanpa 'dia' selama 2 tahun...sdgkan,aku mmg xpernah berpisah dgn 'dia' lebih dari 2 hari semasa hayat 'dia'...Ya,yg pasti,aku lalui smua ini dgn bantuan daripada Allah Maha Esa & ahli2 keluarga terdekat yg byk membantu & memberi semangat kpd aku melalui kehidupan ini...
Sayang, walaupun awak jauh di sana,walaupun sudah 2 tahun, tp, kenangan bersama awak tetap segar diingatan..rindu pada awak xpernah pudar...Ya Allah, kirimkan rasa rindu ini kpd 'dia' utk meringankan kerinduan yg aku tanggung selama ini...Ya Allah Ya Tuhanku Yg Maha Pengampun,lagi Maha Mengasihani, hanya padaMU aku memohon,Kau ampunkan la segala dosa2 aku & 'dia' sepanjang kehidupan kami di pentas dunia ini,samada sebelum atau selepas kami bergelar suami isteri...KAU tempatkan arwah Sharpan Che Soh dikalangan org beriman&smoga rohnya dicucuri rahmatMU,Ya Allah...semoga rohnya tenang&aman di sana...alFatihah...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment