Friday, April 19, 2013

:: Rindu Serindu Rindunya ::


Semakin lama,aku rs makin rindu pd empunya nama Sharpan Che Soh...bila aku tgk gambar2 'dia', aku rs 1 kehilangan...sejujurnya aku, hidup tanpa ada kamu,aku gila..chewahh...terkeluar jgk lagu Firman yg liriknya amat kena dgn prasaan aku yg sdg dilanda rindu,rindu pada 'dia'...semakin hari,semakin rindu..tp,semakin lama,makin aku xleh tatap gambar2 'dia'...

P/s : sayang, tv lama kita dh 'kojol'..sy dh tkar tv baru,tp,sy tkar skali dgn kedudukan tv..sy alihkan tv ke dinding nak ke dapur...katanya Epu,"xde la kenangan abe pe..skalo dok baye dia tgk tv situ.." Syg,walau diubah mcmn pun kedudukan,sy ttp rs awak ada..kdg,sy ngadap tv,trasa awak kt blakang sy tgh tgk tv skali...kdg2,sy sndiri xingat kedudukan skrg..sbb mind set sy 'kedudukan tetap sama'...harap2 kedudukan hati sy pun tetap sama...aminnn...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment