Wednesday, October 10, 2012

:: WTN501 ::

Sayang, hajat dihati saya nak smula plat no Dina..tp,nampak gayanya xde rezeki..mula2, Mat (hsbnd T) msg bgtau kwn dia check, WTN501 dah ada org amik..
Saya xpuas ati sbb baru sthn lbh dh ada org amik?nape?apa kaitan dgn diaorg?apa specialnya WTN501?no tu kan dh pernah xcdnt?x takut ke?then,adik saya plak check..kebetulan la plop,nama Mat jgok...yuppp,SAH dah ada org amik.. Bdk tu dok bangsar..nama dia NOR NAIMAH BT MOHD NOR.menurut sumber yg boleh dipercayai,plat tu cuma diletakkan di moto EX5..maklumat baru td,plat tu interchange dgn plat lain..kemusykilan aku,kenapa?apa reason dia amik plat no tu??bila plak pihak insurance lelong plat no tu??pada sesapa yg kenal individu tersebut,sila maklumkan pd aku...
Adakah individu itu cuba amik kesempatan sbb tahu aku terlalu sygkan apa jua yg ada kaitan dgn arwah?atau dia dh tahu 1 day aku akan cuba dptkan plat no tu balik??so,dia bleh duit dgn plat no tu???HA,amik ko ,mcm2 andaian bermain dlm kpala aku...
Kenapa aku x amik sebelum ni?sbb aku rs sapa la yg nak amik no tu,dah la pernah xcdnt..pahtu plak,kalo aku amik,nak letak mana?bli keta lain?bw keta pun xpandai..lgpun biarla aku stabil dulu,dan byk harus aku plan..bak kata pepatah,ukur bj di badan sndiri..takut plak nnt amik keta,xmampu byr,xkan nk pinjam duit org nak byr keta sndiri kan?lgpun aku bknnya bekerja...byk bnda harus difikirkan...
Andai individu tersebut ada terbaca entry aku ni,sila la hubungi aku,byk persoalan bermain di fikiran aku ni...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment