Thursday, October 4, 2012

:: R I N D U ::

Ermmm...dlm xsedar, jam dh hampir kol5am...nmpknya tnggu subuh je la... Sayang, makin hari makin rindu pd awak..td,sy g Sogo..saya g kluarkan simpanan maut utk bankin ke Awie sbb saya minta tlg awie beli Jc..sayang,skrg jc baru tau??then,shopping brg2 dapur sket kt Sogo,mcm biasa la syg,sambil tunggu akak Linda Tupperware..saya order Tupperware dh lama cuma xsempat nk amik je..sy tlg akak Linda belikan,maklumla,kalo saya nk g beli sendiri xtahu bila kan??wpun saya ahli Tupperware,tp saya cuma beli utk diri sendiri ja :)
So,mlm ni saya kemas2 brg kt meja makan tu..meja makan tu kecik je, utk 4org..sayang yg pilih tu..sbb dah lama sy minta belikan meja makan..cuma saya xserius..bila saya agak serius,awak g beli sendiri,bila saya balik keja,tgk2 dah ada...sayang,awak tahu,separuh dari meja tu saya letak brg2,so,ruang utk letak makanan utk mkn,mmg terhad :) xpe la,lgpun sy sorg je kan?sayang,tgh2 kemas,saya bygkan kalo awak ada,awak akan kenat saya,sbb awak xsuka saya buat keja time awak ada kt umah..awak ckp,kalo awak ada kt umah,xyah la wat,awak nak bermanja..arggghhh..masih terngiang2 kata2 awak...syg,kasih,sayang,tingkah laku kita, bkn pura2,ianya jujur dari diri masing2..bkn sengaja nak wat manja2 dpn org,bkn sengaja nak tunjuk kemesraan dpn org...sayang,saya pasti,sapa yg kenal awak&saya, sapa yg rapat dgn kita tentu akan jeles dgn kemesraan kita...sayang,saya sayang awak sgt2...saya rindukan awak sangat2...byk benda nk bgtau awak,byk benda nk tunjuk kt awak,byk benda nak minta pendapat awak...
Sayang,tiba2 td saya rasa lapar,bila kt dapur,saya amik&pegang pinggang,tiba2 jatuh&pecah akibat licin..andainya awak ada&awak kt luar,tentu saya fkr bkn2 ttg awak...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment