Thursday, October 11, 2012

:: adakah terlalu AWAL?? ::

Sayang,awak jgn xcaye, arini,kol7.30pg saya dh g psr tau??gara2 mata xngantuk + kalo lewat xde moto...sblm ni pun beria jgk nk bgn awal g psr,sblm Idey pkai moto g jual...tp,mengantuk mengatasi segalanya,so, ayam fresh from Ayamas la jd pilihan...
Sayang,kalo dulu, kol7.30pg ni baru bermls2an atas katil...dah lama saya x masak ketam masak lemak cili padi..peberet awak & Ley...arini,saya beli ketam,plan nak msk ketam msk lemak la..tp,ikut mood la..
Sayang, td masa sy beli ikan,udang,sotong&ketam kt kdai biasa kita beli tu,tuan kdai tu tiba2 tnya sy,mcmn jual bln posa baru ni???aiyaaa...dia masih ingat saya rupanya..dia ckp dia ada lalu tapak psr ramadhan kita thn ni yg kt Campbell tu..saya tanya,nape x singgah?dia ckp org rmai sgt..so,dia tnya yg ari2 jual kt mana?sy bgtau la kt Masjid India,dia tnya sapa jaga?suami ke??OMG ,betol la apa yg bermain di fikiran saya td,dia xtahu apa yg dh terjadi..saya bgtau abg tu, 'dia' dah meninggal..patutla lama xnampak 'dia',kata abg tu.."saya pun dh jrg2 dtg beli kan?"balas saya..abg tu ckp,dia mmg perasan awak dh lama xdtg dgn saya wpun ms awak ada,jrg2 jgk awak temankan saya g beli...abg tu ckp,dia mmg nak tnya saya ttg awak,tp takut nnt ckp menyibuk plak..abg tu minta maaf la sbb dia xtahu..rasanya abg tu xde la rapat sgt dgn kita kan?tp,dia tahu awak mmg xtive mencari peluang niaga...dia sndiri bgtau saya :(
Sayang...lagi 2ari genap 1tahun setengah awak kembali kpdNya,tp,masih ada yg blum tahu ttg pemergian awak...sayang,saya doakan awak damai di sana & tunggu saya di sana ye?InsyaAllah smoga kita masih suami isteri di sana...aminnnnn
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment